Vanliga frågor oh svar
Kontakta oss om du inte hittar det du söker
Vanliga frågor kring
Beställning & Leverans
Normalt sett så skickar vi det samma dag under förutsättning att beställningen kommer in till oss innan klockan 14.00 en vardag.
Det skapas automatiskt när du lägger din första beställning
Det gör du i kassan via Klarna. Du kan välja “Ändra adress” när du fyllt i dina uppgifter.
Vi skickar ut ett e-post med information så fort det är skickat. Skulle du inte tagit emot någon spårnings-information 48h efter beställning så kan du kontakta oss.
Just nu skickar vi enbart inom Sverige.
Vanliga frågor kring
Återbetalning & Returer
Du kan läsa mer kring vår policy här:
Väldigt tråkigt att höra, kontakta oss omgående så gör vi allt vi kan för att lösa det samt kompensera dig för misstaget.
Om emballaget uppvisar skador så är det viktigt att påpeka det vid uthämtning / leverans. I annat fall är du välkommen att kontakta oss.